Vasárnap délután felkerekedtünk, hogy a napsütést kihasználjuk. Nem mentünk nagyon messzire, csak annyi volt a cél, hogy a tengerparton legyünk. Nem éppen a legjobb helyen kötöttünk ki, mert a szép kilátás helyett gyárépületekre láttunk rá, de azért jól éreztük magunkat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mire visszajöttünk már itt volt az új lakótársunk: Jenny. 22 éves, ír és mozgássérült. Szellemileg teljesen ép, de járni alig tud. Egy végtelenül aranyos és kedves lány. Én nem beszélek annyit mint ő. :) Már szerencsére laktam együtt Finnországban fogyatékos gyerekekkel, így szerintem elég jól tudom majd kezelni, de azért nekem is kellett egy fél óra, hogy feldolgozzam, hogy míg itt tartózkodunk ő is itt lesz velünk minden nap.Csak ilyenkor tudom igazán értékelni, hogy egészséges vagyok, máskor teljesen természetesnek tűnik.

Egész éjszaka alig aludtam, úgyhogy reggel irtó fáradtan mentem suliba, ahol kiderült, hogy nem csinálják meg mégsem az órarendünket, hanem nekünk kell a tantárgyak kódjait összepárosítani és az alapján összeállítani. Ezért érdemes volt felkelni és bemenni... Megoldottam úgy, hogy csak kedden, szerdán és csütörtökön vannak óráim. :) Mielőtt nagyon megutálnátok szeretném jelezni, hogy a fennmaradó időben, ha minden jól alakul, akkor dolgozni fogok.

Délután filmet néztem Beával, aztán elaludtam. Egészen mostanáig Jenny-vel beszélgettem. Hihetetlen, hogy milyen életvidám és tetszik az, hogy megtalálta azt, amivel képes foglalkozni és rajong is érte. Pontosan nem tudom mi a neve, de valamilyen média szakra járhat itt a Griffith College-ban, ahol mi is lakunk. Filmkritikusként vagy újságíróként akar majd dolgozni. Jó vele társalogni, csak tényleg annyit beszél, hogy azt a sok információt nehéz feldolgoznom még, de viszonylag jól értettem. Nem is az ír akcentusával volt a gond, hanem a beszédtempójával, de már a tegnapihoz képest is lassabban beszélt a kérésemre.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocsaidorottya.blog.hu/api/trackback/id/tr451398544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Abika 2009.09.23. 11:47:29

Végre :)

örülök h jól érzed magad :)

puszi

vtibike 2009.09.27. 11:38:03

Szio Dóri!

Üdv a „blog”- írók körében. Így legalább kicsit többet tudok rólad „hallani”.
Nem akartam mindengyikhez külön kommentet irni úgyhogy próbáltam itt összefoglalni.
Tetszett az éjszakai repülés megjegyzésed. Nekem is volt szerencsém egy esti részhez,, igaz nem Pestet láttam de györönyű volt. A jobboldali közlekedés időnként még 2 hónap után is furcsa gyalogosan. Szerencsére elég sokat vezetek, így könnyebb volt átszokni.
Pár magyar betűvel itt is meggyűlt a baja a csoporttársaimnak. De körülbelül hasonlóan vicces lehet mikor én olvasok vagy beszélek kínaiul.
Csak annyit tanács, mint nekem mondtak: ÉREZD JOL MAGAD :)

Puszi

Tibi
süti beállítások módosítása