Galway

2009.10.05. 23:42

Ez a volt eddig az Írországban töltött legjobb két napom. Átszeltük a szigetországot busszal röpke 3 és fél óra alatt, hogy láthassuk az Atlanti-óceánt. Galway nagyon megfogott, sokkal szebb hely, mint Dublin. Első nap, csak a városban mászkáltunk, aztán vasárnap egy buszos körútra fizettünk be, amit kár lett volna kihagyni. Végre azt láttam amire vágytam: bocikat, barikat, rengeteg füvet és vizet, tehát mindazt, ami Írországra leginkább jellemző.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Egy drága és rossz hostelben aludtunk szombat este. Már amennyit aludtunk...  Körübelül 40-en voltunk a suliból.Ennek azért örültem, mert eddig nem sok embert ismertem meg. Az órákon csak írekkel és Beával vagyok. Többnyire spanyolok voltak. Róluk azt kell tudni, hogy szinte semmi nyelvtudással jönnek ki, eléggé összetartanak és mindenhonnan elkésnek. Sikerült jó kapcsolatot kialakítani velük, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy mostmár mindenhová hívni fognak minket is. :) Volt egy srác köztük (Jose Carlos), aki próbálta összefogni a társoságot és elég jól beszélt angolul is. (Mar ebbol kifolyolag ereztem, hogy joban leszunk.) Szombaton ezért kineveztük leadernek, de vasárnap rámtette a sapkáját, és onnatól kezdve én voltam a főnök. :) Egyre jobban megy az angol. Már majdnem annyit fecsegek angolul, mint magyarul.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocsaidorottya.blog.hu/api/trackback/id/tr651430524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Candy.lover 2009.10.09. 20:20:01

Sziiiiia Dóriii!!!!
Végre rászántam magam,hogy regeljek és írjak neked kommenteket is!
Öröm tölt el blogod olvasása közben. Klassz figyelemmel követni, hogy mennyire jól boldogulsz Dublinban. Nagyon örülök neki!
Pusszilllak aranyos vagy! =)

Speedy (Zsolt) 2009.10.11. 11:14:57

Szia Dóri,élvezet olvasni a blogodat...:)
Jó hallani, hogy minden jól alakul...
Mindemellett jól promótálod Írországot, az embernek azonnal kedve lenne kimenni.
Kitartást a továbbiakban és még sok-sok bejegyzést!<(^_^)>
süti beállítások módosítása