Halloween

2009.11.01. 04:52

Tudtátok, hogy a Halloween nem amerikai, hanem ír találmány? Én eddig nem… Elvileg tényleg ők kezdték el a bohóckodást, de amerikai ünnepként terjedt el a köztudatban.

Az egész hetünk ennek a jegyében telt. Egész Dublin tele volt szebbnél szebb alakokkal. Nekünk szerda estére szerveztek egy erasmusos bulit röpke 1000 embernek. Annyira nem volt jó. Újabban nem bírom a tömeget. Lehet, hogy már öregszem… Péntek este egy másikon vettünk részt, amely sokkal szimpatikusabb volt. Tulajdonképpen ma van az igazi Halloween, de én most ezt inkább kihagytam. A lényeg, hogy ez majdnem olyan, mint nekünk a farsang. Érdekes, hogy ez nem csak kifejezetten a gyerekeknek szól, szinte kivétel nélkül mindenki beöltözik valaminek és, úgy indul el a városba este szórakozni. Nem akartam túl sokat költeni, ezért nemes egyszerűséggel ördögnek öltöztem. A spanyol barátaink is így gondolkodtak, ezért a többségük lazán felvette a pizsamáját és irány az éjszaka. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocsaidorottya.blog.hu/api/trackback/id/tr361490158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vtibike 2009.11.05. 07:15:10

hello
ezt az ires storyt nem is mondtak nekunk, pedig itt is unnepeltuk.
igazad van en is farsangi buliban ereztem magam inkabb
süti beállítások módosítása