Vendégek

2010.03.28. 19:18


Folyamatosan jönnek vendégeink.

Először Jose öccse és a legjobb barátja látogatott el Dublinba. Nagyon örülök, hogy megismerhettem őket, mert így úgy érzem, hogy valamivel többet tudok Joséról. Borzasztó beszédesek voltak és keresték a társaságomat, amin eléggé meglepődtem. Sajnos csak 3 napot töltöttek itt, de remélem még összefutok velük esetleg Sevillában. J

Utána Francescának voltak itt a barátai, de velük nem találkoztam a munkám miatt, aztán Sophie húga töltött itt egy pár napot.

Majd ezt követően Joséhoz jött egy régi osztálytársa, aztán az unokatesója.

Múlt héten pedig Illés Zsolti és Szegedi Anna volt nálunk. Velük sem tudtam annyira sok időt tölteni, de az egyik szabadnapomon el tudtunk menni kirándulni. Erről majd később írok. Mindenesetre örülök, hogy itt voltak és remélem, hogy jól érezték magukat.

Jelen pillanatban Sophie barátja (Konstant) lakik velünk egy rövid ideig, úgyhogy Francesca átköltözött a szobámba, mert Anna is visszament Magyarországra Zsoltiékkal.

És még nincs vége a sornak, de egyébként én abszolút nem bánom, szeretem, ha van élet a házban. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocsaidorottya.blog.hu/api/trackback/id/tr81875537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása